// HİZMETLERİMİZ

Ses Teknolojileri

Yapay zeka destekli ses teknolojisi çözümleri sunan Sestek firması ile çözüm ortaklığı yaparak konuşma tanıma, konuşma sentezi, doğal dil işleme ve ses biometrisi gibi konularda teknoloji danışmanlığı vermekteyiz.

Diyaloğa Dayalı Analiz

Otomatik Etkileşim Analizi ile Müşterilerinizin Sesini Duyun !
Müşteri deneyiminin rekabete etkisinin çok yoğun olduğu günümüzde markanın nasıl algılandığı yani müşteri deneyiminin nasıl sonuçlandığı çok büyük önem taşımaktadır. Kaliteli müşteri deneyimi sunmanın yolu mevcut durumu analiz ederek iyileştirilebilecek noktaları belirlemek ve kaliteyi artıracak çözümler sunmaktan geçmektedir.

Veri bolluğu içerisinde mevcut verileri anlamak ve sınıflandırmak işletmeler için zorluğa ve zaman kaybına neden olmaktadır. Bu noktada Sestek Diyaloğa Dayalı Analiz, müşterilerden gelen çok kanallı etkileşim verilerini toplar, değerlendirir ve raporlayarak müşteri deneyimini anlamak için ideal bir çözüm sunar. Sunduğu detaylı raporlar ile Temel Performans Göstergelerini (KPI) ölçümler, kalite yönetimini optimize eder ve işletmelere müşterileriyle ilgili önemli bilgiler sunar.

Sestek Diyaloğa Dayalı Analiz, telefon, sosyal medya ve internet gibi farklı kanallardan topladığı verilerle müşteri davranışına ilişkin önemli geri bildirimler sunar.

Diyaloğa Dayalı Yapay Zeka

Sestek Diyaloğa Dayalı Yapay Zeka, Doğal Dil İşleme teknolojisi kullanarak farklı arayüzleri etkileşim kurulabilen interaktif sistemlere dönüştürür. Teknoloji, kullanıcıların istedikleri ifadeleri kullanarak çeşitli sistemlerle yazılı veya sözlü olarak etkileşime girmelerine olanak tanır. Böylece işletmeler, IVR sistemlerinden sanal asistanlara, chatbot’lardan akıllı sistemlere uzanan farklı alanlarda konumlandırılabilen Doğal Diyalog Çözümleri ile müşterilerine sesle entegre akıllı self servis çözümler sunabilir. Sestek Diyaloğa Dayalı Yapay Zeka, otomasyonu artırıp maliyeti azaltarak işletme verimliliğinin iyileştirilmesine katkıda bulunur.

Geniş sözcük dağarcığına sahip konuşma tanıma teknolojisi sayesinde kesintisiz olarak günlük konuşmayı hatta küfür ve argo içeren ifadeleri bile rahatlıkla algılar. Özgün sözlük mimarisi ve uyarlanabilen gramer yapısı sayesinde, dilbilgisi açısından hatalar içeren sorguları doğru biçimde anlayabilir. Zengin veritabanlı dil ve akustik modelleri sayesinde Doğal Diyalog Teknolojisi, gürültülü ortamlarda bile doğru tanıma sonuçları sunar. Telaffuz sözlüğü sayesinde IVR sistemlerinin kullanıcı sorgularını sorunsuz biçimde anlamasını ve cevaplamasını sağlar.

Konuşma Tanıma

Makinelerle etkileşim kurmanın doğal bir yolu !
Nesnelerin interneti (IoT) ile birçok cihazın birbirine bağlanması, mobil uygulamaların günlük yaşamda sıkça kullanılması ve tuşlu cihazların yerini dokunmatik cihazların alması konuşma tanıma teknolojisinin kullanımını artırmaktadır. Teknolojinin sunduğu kullanım kolaylığı, cihazlarla konuşma yoluyla etkileşim kurmayı tercih sebebi haline getirmektedir. Dolayısıyla konuşma, insan-makine etkileşiminde doğal bir arayüz olarak ortaya çıkmaktadır.

Konuşma Tanıma (Speech Recognition), insanların cihazlarla etkileşim kurma biçimlerinde devrim yaratan bu gelişimin ardındaki itici teknolojidir. Sestek Konuşma Tanıma ile makineler ve uygulamalar kullanıcıların konuşarak ilettikleri komutları anlayabilirler. Teknolojinin konuşarak iletilen talepleri dinleme ve anlama becerileri sayesinde kullanıcılar, cihazlarla tuş ve buton yerine konuşarak etkileşim kurabilir.

Sestek Konuşma Tanıma teknolojisinin desteklediği diller:
  • Türkçe
  • İngilizce
  • İspanyolca
  • Fransızca
  • Azerice
  • Arapça
  • Almanca
  • Rusça
  • Urduca
  • Flamanca
  • Hollandaca
  • Kürtçe
  • Çekçe
  • İtalyanca
  • Hint-Hintçe
  • Ukraynaca
  • Kazakça
Konuşma Sentezi

Etkileyici ve keyifli müşteri deneyimi !
Günümüz teknolojisi, diyaloğa dayalı arayüzlere yönelmektedir. Kullanıcılar cihazlarıyla konuşarak etkileşime girmekte; karşılarında insan varmışçasına bir diyalog kurarak çeşitli işlemlerini gerçekleştirebilmektedir. Bu teknolojik yeniliklere ayak uydurmak için işletmelerin yapması gereken; kullanıcılara konuşan ürünler sunmaktır. . Text-to-Speech (TTS) olarak da bilinen Sestek Konuşma Sentezi, isim ve rakam gibi dinamik veriler de dahil olmak üzere her şeyi seslendirebilir. Böylece, her ifade için tek tek ses kaydı almaya gerek kalmadan, doğal bir müşteri deneyimi sunulabilir.

Sestek Konuşma Sentezi, elektronik ortamdaki yazıları insan sesi doğallığında ve net bir şekilde seslendirir. Etkili bir müşteri deneyimi sunmanın yanı sıra; otomasyonu artırarak maliyetlerin azalmasına ve verimliliğin artmasına katkıda bulunur. Teknoloji, özel ihtiyacı olan ve engelli kullanıcılara da büyük avantajlar sunar. Günlük yaşamda sıkça kullanılan cihazları (örneğin, görme engelliler için ekran okuyucular) seslendirerek, erişilebilirlik oranlarını artıran Konuşma Sentezi, eğitim uygulamalarında konumlandırıldığında da öğrencilerin telaffuz becerilerini geliştirerek dil öğrenimlerine katkıda bulunur.